|
Racionalizace nákupní logistiky ve firmě Elektro Sychra s. r. o.
Šedaj, Jakub ; Malínková, Eva (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je racionalizace nákupní logistiky elektroinstalační firmy Elektro Sychra s.r.o. Práce je rozdělěna na tři části, a to teoretickou, analýzu a návrh řešení. První část je zaměřena na teorii nákupu a klasifikaci dodavatelů. Analýza se zabývá současným stavem procesu nákupu ve firmě a požadavkům na dodavatele. Vlastní návrh řešení je zpracován podle požadavků firmy a z poskytnutých údajů.
|
|
Racionalizace nákupní logistiky ve firmě Elektro Sychra s. r. o.
Šedaj, Jakub ; Malínková, Eva (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je racionalizace nákupní logistiky elektroinstalační firmy Elektro Sychra s.r.o. Práce je rozdělěna na tři části, a to teoretickou, analýzu a návrh řešení. První část je zaměřena na teorii nákupu a klasifikaci dodavatelů. Analýza se zabývá současným stavem procesu nákupu ve firmě a požadavkům na dodavatele. Vlastní návrh řešení je zpracován podle požadavků firmy a z poskytnutých údajů.
|
| |
|
Proces nákupu ve výrobním podniku v mezinárodním prostředí
Skála, Ondřej ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Pánek, Bronislav (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou procesu nákupu a zajištování zdrojů ve výrobním podniku. Práce je rozdělena do dvou částí. První, teoretická část, se zabývá významem nákupu při vytváření ekonomické hodnoty ve společnosti, vymezením nákupu ve společnosti, jeho cíli a faktory, jež nákup ovlivňují, procesem nákupu, tj. strategickým a operativním nákupem, nákupním controllingem, řízením a hodnocením dodavatelů, a podporou procesu nákupu IS/ICT. Druhá část práce, praktická část, analyzuje aktuální stav nákup ve vybraném českém výrobním podniku v uvedených oblastech a navrhuje doporučení ke zlepšení.
|
|
Srovnání kamenného obchodu a e-shopu
Jakubičková, Nela ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Červenková, Marie (oponent)
Cílem bakalářské práce je ve shodných krocích procesu nákupu zhodnotit, zda má obchod ať již kamenný nebo elektronický zajištěnu stejnou úroveň podpory zákazníka při realizaci procesu nákupu. K dosažení tohoto cíle je sestavena sada kritérií, podle kterých je hodnocen a srovnáván vybraný kamenný obchod a e-shop. První a druhá část práce se zaměřuje na charakteristiku kamenného a elektronického obchodu, proces nákupu v nich a požadavky na podporu tohoto procesu. Tyto požadavky jsou vytvořeny na základě použitelnosti, přístupnosti a jiných aspektů spojených s procesem nákupu. Ve třetí části je vysvětlen způsob hodnocení obchodů podle stanovených kritérií a následně je provedeno ohodnocení a srovnání vybraného kamenného obchodu a e-shopu. V závěru je na základě zjištěných výsledků pro každý obchod uvedeno doporučení, které by mohlo vést k lepší úrovni podpory zákazníka při realizaci procesu nákupu právě v tomto obchodě.
|
| |